REKLAMACJE I ZWROTY
ZWROT ZAKUPIONEGO TOWARU W SKLEPIE INTERNETOWYM
Zgodnie z ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz.U.2017.0.683 t.j.) możesz odstąpić od umowy bez podania przyczyny w ciągu 14 dni od daty odebrania przesyłki. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy powinno zostać złożone na piśmie. Do zachowania 14-dniowego terminu wystarczy wysłanie oświadczenia przed jego upływem.
Pamiętaj, że prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Ci m.in. w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem świadczenia jest towar dostarczany w zapieczętowanym opakowaniu, którego po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu!
JAK ZWRÓCIĆ/WYMIENIĆ TOWAR?
Pobierz wzór OŚWIADCZENIA ODSTĄPIENIA OD UMOWY – wypełnij go i wraz z towarem oraz dokumentem zakup odeślij na adres:
DC Anna Novik
ul. Wincentego Rzymowskiego, nr 30, lok. 410,
02-697, Warszawa
*Na kopercie/paczce powinna znaleźć się adnotacja “odstąpienie od umowy“.
Zwracany towar powinien być wysłany w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu.
Uprzejmie prosimy, aby towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu.
Informujemy, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
Zgodnie z regulaminem koszty zwrotu ponosi klient.
KIEDY I W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM ZWROT KOSZTÓW?
W ciągu 3 dni roboczych od otrzymania zwrotu, sprawdzimy stan przekazanego towaru (czy nie nosi śladów użytkowania, czy nie został uszkodzony lub zniszczony, czy znajduje się w oryginalnym opakowaniu z całą jego zawartością).
Jeżeli nie zostaną odnotowane przeciwwskazania, na adres email Konsumenta zostanie wysłana informacja o pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu produktu.
Sprzedawca dokonuje zwrotu wszystkich płatności dokonanych przez Konsumenta przy zakupie, w tym kosztów dostawy, w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem. Zwrot należności zostanie dokonany przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyrazi zgodę na dokonanie zwrotu w inny sposób, przy czym inny sposób nie będzie wiązał się z koniecznością ponoszenia przez Sprzedawcę dodatkowych kosztów. W sytuacji, w której koszty dostawy towaru pobrane przez Sprzedawcę nie zależą od ilości dostarczanych towarów, Sprzedawca nie zwraca kosztów dostawy poniesionych przez Konsumenta po częściowym odstąpieniu od umowy.
Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności, otrzymanych od Konsumenta, do chwili otrzymania towaru z powrotem.
KIEDY I W JAKI SPOSÓB OTRZYMAM PRODUKT NA WYMIANĘ?
Sprzedawca po potwierdzeniu dostępności danego produktu w wybranym rozmiarze lub z innymi cechami w tej samej kwocie skontaktuje się w celu poinformowania o nadaniu paczki z towarem. Klient nie płaci za dodatkową przesyłkę. Nie gwarantujemy możliwości wymiany zakupionego towaru na inny podany w formularzu. W przypadku braku wybranego towaru dołożymy wszelkich starań, aby pomóc w doborze zamiennika. Procedura wymiany może zająć do 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia o odstąpieniu od umowy wraz z towarem.
KOSZTY ZWROTU / WYMIANY
Konsument ponosi tylko bezpośrednie koszty towaru, a także ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będącej wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru
REKLAMACJE
W JAKI SPOSÓB MOGĘ ZAREKLAMOWAĆ PRODUKT?
Sprzedawca odpowiada wobec Konsumenta za sprzedany towar, jeżeli wada zostanie stwierdzona w okresie 2 lat od daty doręczenia towaru. Konsument może zażądać od sprzedawcy:
– wymiany towaru na nowy
– obniżenia ceny
– odstąpienia od umowy w przypadku istotnej wady towaru.
Towary zakupione w sklepie internetowym www.picnic-box.pl można zareklamować tylko poprzez odesłanie ich do naszego Biura zgodnie z poniższą procedurą.
Po wypełnieniu i podpisaniu ZGŁOSZENIA REKLAMACYJNEGO należy przesłać jego skan drogą mailową na adres kontakt@picnic-box.pl oraz dołączyć go do reklamowanego towaru wraz z dokumentem zakupu. Towar należy wysłać przesyłką pocztową ekonomiczną, na adres Sklepu:
DC Anna Novik
ul. Wincentego Rzymowskiego, nr 30, lok. 410,
02-697, Warszawa
wraz z adnotacją „reklamacja”.
W przypadku pozytywnego rozpatrzenia reklamacji Sklep zwraca koszt najtańszego, zwykłego sposobu dostawy (przesyłka pocztowa ekonomiczna). Jeżeli zostanie wybrany sposób dostawy inny niż najtańszy zwykły sposób dostawy, Sklep nie zwraca poniesionych dodatkowych kosztów.
Uprzejmie prosimy, aby zwracany towar był odpowiednio zabezpieczony, by nie uległ zniszczeniu w trakcie transportu. Informujemy, że sklep internetowy nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.
JAK DŁUGO TRWA PROCES REKLAMACJI?
Sklep, nie później niż w terminie 14 dni od daty otrzymania przesyłki z reklamowanym towarem, ustosunkuje się do złożonej reklamacji i poinformuje Klienta o dalszym postępowaniu.
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ USZKODZONEJ PACZKI/TOWARU W TRANSPORCIE?
Jeżeli opakowanie posiada widoczne uszkodzenia zewnętrzne, zalecamy odmówienia przyjęcia przesyłki, a następnie skontaktowanie się z nami pod numerem telefonu: +48 785-714-112 (czynny pn.-pt. 9.00-17.00)